Vi använder cookies på webbplatsen för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt. Om du fortsätter utan att ändra dina webbinställningar så ger du ditt medgivande att cookies från Studentum.se används. Om behandling av personuppgifter och cookies
Funderingar angående sjukgymnast utbildningar - Forum
2018-09-04 11:09
Anna
Hej! Som jag förstår så finns inte sjukgymnast utbildning på distans o jag har inte behörig het måste läsa upp matte b o naturkunskap b, frågan är: om man kan plocka kurser på distans o ändå bli diplomerad sjukgymnast, måste jag ändå läsa upp matte o naturkunskap. Finns det en sån möjlighet överhuvud taget. Tacksam för svar Med vänlig hälsning, Anna
Avregistrera ditt intresse för tråden: Funderingar angående sjukgymnast utbildningar
#EMAIL# är nu registrerad till ämnet: Funderingar angående sjukgymnast utbildningar
Intresserad av tråden: Funderingar angående sjukgymnast utbildningar ? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.
Ogiltig emailadress
Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få inspiration och hjälp inför ditt utbildningsval! Du är nu registrerad för yhutbildningar.se:s nyhetsbrev.