Rum att hyra - Forum

2006-08-09 10:01   Lisa Lundqvist
Rum finns att hyra centralt, Kvarnholmen. Mysigt läge där allt som beöhvs finns nära. Tillgång till bredband. Rummet är möblerat och lakan och handukar m.m. ingår. Hyra 2.500 kr/mån. Mvh Lisa

Ang: Rum att hyra
2006-10-24 14:51   Lars G
Hej. Fick se att ni hade lediga rum. Söker ett rum för min son som går på gymnasiet Kvarnholmen. Tacksam för kontakt Hälsningar Lars G

Ang: Rum att hyra
2006-10-24 15:03   Lars G
Hej Lisa Lundqvist Jag skickade ett mail utan att få bekräftelse. Jag letar efter ett rum åt min son som går på gymnasiet Kvarnholmen. MVH Lars G

Ang: Rum att hyra
2006-12-13 17:52   Marie
Hej Lisa! Antar att det är ett rum i din lgh el är jag helt ute o cykla? :) Jag ska neråt Malmö i mars för att studera under ett års tid. Jag är 22 år o kommer från Ljungby. Är lätt att ha med o göra, sällskapssjuk o pratglad. Har du redan fått rummet uthyrt el hur ligger det till? Hör av dej ! Marie

RE: Rum att hyra
2008-05-13 10:14   rum
SERIÖST: Jag kille på 38år hyr ut 1 rum i min LGH I KALMAR..Till en TJEJ.. Inflyttning 23 MAJ .( semester eller annat )...MSN och MAIL ahl.q@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in