Event Management utbildning - Forum

2009-11-03 20:58   Sophie
Hejsan! Jag har börjat kolla lite på olika skolor här i Sverige som har inriktiningen Event Management. Jag har kommit över någon som har mer med musik att göra och någon som har med andra grejor att göra. Är det nån här inne som går någon sådan utbildning eller tänker göra det? jag hitta skolor i Varberg, Kalmar och Åre. bland annat. Vore väldigt tacksam för svar :) Kram från en förvirrad Sophie

RE: Event Management utbildning
2010-01-29 20:17   Lotta
Hej! Det finns en KY utbildning i Nyköping som jag var intresserad av förut. Nu pluggar jag event management i Bournemouth, England. Do it. Go for it.

RE: Event Management utbildning
2010-04-08 20:31   Josefine
Hej Lotta, Får jag fråga vilken skola det är du går på och hur du gick till väga. Jag vill läsa event management i england men hittar inte riktigt någon man kan gå genom. Och hur tycker du att det är?

RE: Event Management utbildning
2010-04-09 11:43   Lotta
Hej igen, Jag sökte som hastigast mitt i sommaren för snart två år sen, genom GoStudy. De var faktiskt jättebra och hjälpte mig mycket. Men, man kan ju också söka själv men det är nog krångligare. Efter att jag kom in och har pluggat i snart 2 år, så har jag inte behövt deras hjälp nåt mer. Universitetet jag pluggar på heter Bournemouth University och är helt ok, klassad som UK's top 1 uni for new universities. Jag kan berätta mer om mina erfarenheter via mail om du vill: charlotta.eriksson@gmail.com Lotta

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in