RUM i KALMAR - Forum

2007-08-01 06:59   Billigt rum
Hejsan jag bor ensam i en 3:a i Kalmar (( Norrliden )) och har ett rum som jag gärna hyr ut till en Trevlig NICE*L* och inte pryd TJEJ. Hyran är väldigt billig för att ni studerar och jag vill hyra ut..Hör av dig om detta låter intressant.. OBS! Jag kanske ska säga jag är INTE blyg och inte pryd av mig..och är väldigt seriös med detta. ahl.q@hotmail.com

RE: RUM i KALMAR
2008-05-07 19:26   Lina
Hejsan! Såg din annons men antar att du redan hittat en inneboende eftersom annonsen vart inne en längre stund? Bor också i en trea i norrliden med en vän som snart ska flytta och det blir nog lite dyrt att bo här själv. Hör gärna av dig... Mvh Lina Linapersson@msn.com

RE: RUM i KALMAR
2008-05-08 08:26   rum/boende
Hejsan Nej det är inte alls uthyrt ännu. men vem är du och vart i norrliden bor du då? MSN ? Min man är ahl.q@hotmail.com

RE: RUM i KALMAR
2008-05-12 13:01   Lina
Hej igen! Jag bor på två systrars väg, inom HSB. Du? Jag har också en lägenhet som jag försöker hyra ut ett rum i, bor längst bort i området på botten, vilket passar utmärkt då jag har katt, han går först och detw viktigaste är att jag bor så han har det bra. Det vill säga bottenplan och natur nära till hands... mvh Lina

RE: RUM i KALMAR
2008-05-13 09:52   rum
bor tyvärr inte på botten utan 2:a våning...

RE: RUM i KALMAR
2008-07-14 20:04   Josefin
Hej! Vet att det var längesen du skrev det här, men om rummet fortfarande är ledigt är jag eventuellt intresserad. Uthyrt än? / Josefin

RE: RUM i KALMAR
2008-07-20 15:42   rum på andra vån
inte uthyrt ännu nej

RE: RUM i KALMAR
2008-07-20 19:10   Josefin
Hej! Hur mycket skulle rummet kosta och från när kan man hyra det? / Josefin

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in