Yrkeshögskola, Nackademin vs Stockholms Tekniska Institut Liljeholmen Idag, 21:26 - Forum

2018-06-20 22:43   Pontus

Blivit antagen till följande skolor och utbildningar som är på 2 år och behöver välja en:

Stockholms Tekniska Institut
- Mobilapputvecklare
- Systemutvecklare IoT

Nackademin
- Mobilapputvecklare
- IoT utvecklare
- Programutvecklare Java

Har varken hört/läst ris eller ros om någon av skolorna och undrar om någon har erfarenhet eller känner till om det är någon av skolorna man bör satsa på istället för den andra eller någon utbildning man man satsa på än annan av de angivna?

Har ingen speciell bakgrund eller erfarenhet mer än ett stort intresse för programmering/IT/teknik, kan även meddela att utbildningar via antagning.se är uteslutet då jag sök flera år men för låga betyg och HP.

Hur skulle ni hjälpa mig med vägledning här genom dessa ovan skolor och utbildningar jag blivit antagen till?


RE: Yrkeshögskola, Nackademin vs Stockholms Tekniska Institut Liljeholmen Idag, 21:26
2019-02-11 13:32   - Tobias

Hey Pontus,

I am myself considering either STI or Nackademin for their IOT Utvecklare program. Were you ever able to get any answers or reviews to either? If so, please let me know!


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in