Barcelona - Forum

2005-11-04 16:46   ER
Hej! Jag är en tjej på 20 år som har tänkt att åka till barcelona och plugga i mars och skulle gärna vilja ha ressällskap. Om det är någon som har tänkt samma sak så hör gärna av dig!!/Elin alltidelin@hotmail.com

Ang: Barcelona
2006-01-27 22:21   soffan
hejsan! har varit sugen på att plugga/jobba i barcelona sen jag tog studenten i våras, men har inte gjort några konkreta planer eftersom det känts lite sådär att åka alldeles själv. rätt löst har planen varit att åka ner i mars och stanna i 2-3 månader. vad är dina planer?

Ang: Barcelona
2006-01-29 15:12   ER
Hej! Mina planer är att åka ner i mars eller april och plugga ett tag och samtidigt söka lite jobb. Men jag känner precis som dig att det inte är så kul att åka helt själv. Vart kommer du ifrån? Har du läst någon spanska innan? Ha det bra! Elin

Ang: Barcelona
2006-01-31 19:28   Julia
Hejsan! Jag är en tjej på 20 år som också hade tänkt att åka till Barcelona för att jobba eller läsa. har käst spanska innan och vill gärna träna upp den lite bättre nu. Vore kul att ha någon att umgås med när man kommer dit. Hade tänkt åka i mars även jag, men har inget bestämt för hur länge jag ska stanna. Hör av dig om du fortfarande ska åka. -Julia julianden@hotmail.com

Ang: Barcelona
2006-01-31 19:37   soffan
Hejsan! Jag kommer från Stockholm (eller, ja, förorten...). Pluggade spanska mellan 6:an och 2:an i gymnasiet, men pinsamt nog kan man ju ändå inte snacka spanska om så livet hängde på det. Jag ska nog försöka komma ner i början mars och åka hem till sommaren. Själv då, var kommer du ifrån? Ha det! /S

Ang: Barcelona
2006-01-31 20:01   ER
Barcelona Hej! Mina planer är att åka ner i mars eller april och plugga ett tag och samtidigt söka lite jobb. Men jag känner precis som dig att det inte är så kul att åka helt själv. Vart kommer du ifrån? Har du läst någon spanska innan? Ha det bra! Elin

Ang: Barcelona
2006-02-22 16:34   ER
Hej! Jag kommer att åka om två veckor! Om du är intresserad av att hänga på så hör av dig!!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in