Boende i Florens - Forum

2005-07-05 17:02   Johanna
Vi är tre tjejer från sthlm som ska plugga design i Florens från sep-05 till juni-06. Är i behov av boende, lägenhet eller hus, minst 2 rum och kök. Max hyra 9000kr/månad. Vet DU nåt?? Tack på förhand1

Boende i Florens
2005-07-14 09:10   Malin
Hej Johanna! Jag skall också läsa i Florens från sep-05 och ett år framöver, skall bla. läsa marknadsföring av mode och textil. Har haft kompisar som läst där förút och de säger alla att det är mycket lättare att hitta boende om man är flera stycken. Vad säger Ni om att slå ihop oss och leta tillsammans?

Florence
2005-07-19 08:32   Johanna
Hejsan, jag är Johannas mamma för Johanna är bortrest till slutet av denna vecka, men hon är säkert intresserad. Jag ska säga till henne så fort hon kommer hem. Tack för ditt svar! Hälsn Johannas mamma.

boende i florens
2005-08-02 20:50   Lina
Hej! vi är också tre tjejer som ska ner till Florens och plugga inredning och mode design från och med 1sept. Vi letar boende och tänkte höra hur det gått för er, om ni hittat ngt eller har några bra tips om vart man kan leta??? mvh // Lina Fehre lina_fehre@hotmail.com

Boende!
2005-08-09 17:25   Johanna
Hej Lina! Jag och mina vänner har inte hittat något boende än. Vi har skrivit ut några intressanta boendelösningar med adresser och telefonnr, som vi tänkte uppsöka när vi kommer ner till Florens. Det sägs att det är lättast att göra så! Hur har det gått för er? När åker ni? Vi åker den 27/8.

Boende!
2005-08-09 17:30   Johanna
Hej Malin! Vi har fortf. inte hittat något boende, men har skrivit ut några tänkbara lösningar av det på nätet! Det sägs att det är lättast att göra så och sedan uppsöka dom i Florens. När åker du ner? Vi åker den 27/8.

Ang: Boende i Florens
2006-01-04 13:15   hawar
hej! är i behov att dela hyra med nån.. är du intresserad? om du är det så hör av dig. mvh

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in