Boende i Madrid - Forum

2005-05-17 16:11   Sandra
Jag har en lägenhet med 2 sovrum i Madrid. Det ena är ledigt fom juni. Lägenheten är ljus och i bra skick, fullt möblerad med alla bekvämligheter. Trivsamt omrade jämte shoppingcenter med bra buss- och metroförbindelser. För mer info: sandrasmadrid@mixmail.com

Angående boende i Madrid - Sandra
2005-05-29 06:44   Erasmus
Hej Sandra! Några frågor: Var ligger lägenheten exakt? Kan man hyra hela lägenheten eller är det delad boende med någon annan, i så fall, vem? Hur mycket ligger hyran på? Kan du tänka dig hyra ut den från aug-sep?

boende i madrid
2005-05-30 14:40   Sandra
Hej, Lägenheten ligger i Barrio del Pilar i norra delarna av Madrid. Om du ska studera pa Complutense finns det jättebra bussförbindelser. 2 tunnelbanestationer ligger ocksa nära. Jag bor i lägenheten och hyr endast ut ett rum. Det kostar 340 eur/manad. Jag kan inte halla lägenheten till augusti-september, för om det kommer nagon som är intresserad tidigare hyr jag ut till den. Men om du skulle vara intresserad kan du kolla med mig i juli ifall det fortfarande skulle vara ledigt eller till september ifall jag kanske bara hyrt till nagan under sommaren. mvh, Sandra

lagenhet
2005-06-27 13:24   cecilia
Hej Sandra! Jag ska flytta till MAdrid med min pojkvan i augusti. Om jag forstod det ratt far jag da vanta ett tag och se om platsen fortfarande ar ledig. Hur ar det med air condition, ar inte det superviktgt? Cecilia

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in