Flera som ska till New York? Berkeley College!! - Forum

2010-11-13 10:01   Sabrina

Hej,

Mitt namn är Sabrina, 21 år gammal.

Jag flyttar till New York nästa månad för att plugga på berkeley college, Fashion Marketing and management.

Jag letar efter en roommate eller två då priserna i new york är sjukt höga.

Eller har ni kanske har en annan lösning?

Hör av er :)

//Sabrina


RE: Flera som ska till New York? Berkeley College!!
2010-12-02 21:10   isabella

Hej! Jag och min kompis Ebba ska åka till New york nu i slutet av februari 2011. Vi tänkte såklart bo tillsammans, vi försöker leta efter ett rum att hyra men en annan lösning är ju att hitta en soft lägenhet och du en eller två andra till att dela med. Låter det som nåt för dig? Vi kanske har en lägenhet på g i brooklyn som är rätt dyr 15000 spänn i månaden men ska ta reda på lite mer extakt hur många man kan bo i den så kan man dra ihop ett gäng. Hör av dig om det låter som nåt för dig!

/Isabella


RE: Flera som ska till New York? Berkeley College!!
2010-12-05 21:20   Sabrina

Hej isabella !

Jaa men absolut, Maila mig på Sabrina__T@hotmail.com

Jag åker till New York om ungefär 2 veckor och kommer köra något tillfälligt när jag kommer dit, men vi kanske kan fixa lägenheten i brooklyn, jag är på! :)

Förresten, ska ni plugga på berkeley?

Maila mig

//Sabrina


RE: Flera som ska till New York? Berkeley College!!
2011-01-12 03:50   Lalinski

Hejsan Sabrina!

Jag är jätte sugen på att studera på Berkeley College i New York men är inte säker på om jag vill studera Fashion Marketing eller Design. USA, Thailand eller Italien.

Undrade bara om det var svårt att komma in på utbildningen och hur mycket du fick ta i lån?

Vill gärna höra hur ditt intryck är när du väl kommer dit om det är okej för dig att jag återkommer med frågor?

Tycker det låtter jätte spännande! Och jag säger bara lycka till, hoppas du får en underbar upplevelse!

Mvh, Nina


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in