Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student - Forum

2009-11-08 12:35   Vetö
Ett rum och kokvrå, badrum med badkar i Budapest (Pest) uthyres omgående till svensk student kontakta 0708 21 64 01

RE: RE: Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student
2009-11-27 16:36   ida
Hej jag oxå intresserad av lägenheten ska börja i januari och stanna i fem månader i Budapest..har du bilder? och hur mycket kostar den? mvh/ida

RE: Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student
2009-12-02 21:52   NN
Hej! Även jag är intresserad av lägenheten då jag flyttar till Budapest efter nyår. Du kan ju höra av dig om den inte är tagen än. Mvh Niyat

RE: Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student
2010-06-12 15:29   moger
Hej alla Studenter! Har ni hittat lägenhet i Budapest? Eller är det fortfarande aktuellt för någon/några av er? Eller känner ni någon som söker fortfarande från Sverige, eller från er skola. I så fall är ni välkomna att höra av er till mig. Jag har precis blivit "ägare" till en lägenhet med 3 rum, som jag vill hyra ut efter överenskommelse. Bor i Skåne. mvh ildiko

RE: Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student
2010-07-30 18:34   Nina

Hej!

Jag har kommit in på Szent Istavn University och flyttar till Budapest 20 aug. Jag är mycket intresserad av att hyra en lägenhet. Hör gärna av dig!

nina.egeland91@hotmail.com


RE: Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student
2010-12-02 13:10   ildiko

Hej, även jag har lagt upp en annons med lägenhet i Budapest, om du är intresserad hör av dig.
moger44@hotmail.com


RE: Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student
2012-06-09 19:26   Studenten

Hej har du denna kvar? Såg att annonsen var från 2009. Janet


RE: Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student
2012-09-06 19:53   elisabeth

Hej Janet! Har du hitat lägenhet i Budapest? min e-post zsokaenator@gmail.com


RE: Liten lägenhet i Budapest uthyres omgående till svensk student
2012-11-27 15:23   BK

Väldigt centralt belägen lägenhet uthyres från 2012-02. Nyrenoverad och lmer centralt kan inte en lägenhet ligga! Hör av dig snabbt om du intresserad, det är populärt att bo "mitt i smeten"!


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in