Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011 - Forum

2010-09-18 20:04   jonna

Jag ska börja plugga på santa monica college våren 2011 och letar nu efter ett boende och gärna nån att dela med som kanske också ska dit?
Skulle vara jättekul att prata med fler som ska dit samtdidigt!
hör av er på jonna_sch@hotmail.com


RE: Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011
2010-10-11 22:22   Jenny

Hej Jonna!
Jag är heter Jenny och är 22 år från Stockholm. Jag är som vanligt ute i sista minuten och har nu sökt in till feb, vill bara komma bort, ha kul och se lite nytt! Har några kompisar som redan är där och några som ska ner i feb med men dom har bestämt sig för ett bra tag sedan och är redan fem på en tvåa. Så jag kollar runt efter boende med några eller någon annan. Har du fått nå napp eller hittat några att bo med?
Jenny


RE: Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011
2010-10-21 16:27   Charlotte

Hej på er. Jag är en 20 årig tjej från Västra Götaland som ska dra mig till Santa Monica i April nästa år för att i juni påbörja en intensivcourse på SMCC inför fortsatta studier till hösten. Jag söker boende från April och framåt. Hör gärna av er om ni skulle få ett rum ledigt den perioden. Lycka till får jag väl säga också med tanke på att ni påbörjar erat college år redan i Februari!
Skulle vara grymt om jag kunde få höra av mig till någon utav er under våren för att se hur ni gjorde med boendet och diverse.

Mvh / Charlotte


RE: Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011
2011-01-20 15:49   hej!

Hej, jag hade tänkt plugga på smc till hösten 2011. tänkte bara höra om du påbörjat dina studier där än? om du vet hur man går till väga o liknande... o höra lite om bostaden osv.

med vänliga hälsningar,

nelli


RE: Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011
2011-01-22 16:31   Charlotte

Hej Nelli. Jag ska också påbörja mitt SMC år till hösten och letar boende. Adda mig gärna på FB Charlotte Christensen heter jag så kan vi snacka mer där!

Kram!


RE: Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011
2011-01-24 15:07   Nelli

Hej charlotte!

skulle precis adda, men lite svårt när det kom upp fler charlotte christensen.. :/ fanns en charlotte christensen som jag hade två gemensamma bekanta med, dock. är du från malmö? kanske du?


RE: Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011
2011-01-25 00:11   Jonna

Hej!
Maila gärna mig på Jonna_sch@hotmail.com
Om du fortfarande letar efter boende!
Mvh Jonna


RE: Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011
2011-03-08 21:04   Åsa

Hej!

Jag (19 årig tjej från Stockholm) ska också plugga på Santa Monica till hösten (2011) så hör gärna av er!

FB: Åsa Larsson
Mail: larsson-91@hotmail.com


RE: Söker boende/reskompis Santa monica våren 2011
2011-03-18 22:49   Caroline Enterfeldt

Hej!!
Jag ska åka och plugga på SMC till hösten 2011! Jag har inte börjat kollat på boende än men det vore kanon om vi var flera som hittar boende tillsammans! :)

Adda mig på facebook eller maila mig Buffen89@msn.com
:)

Caroline Enterfeldt


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in