Hjälp med c-uppsats! - Forum

2013-11-26 16:04   Marie

Hej! Vet någon vart man kan vända sig om man behöver hjälp eller handledning med sin uppsats? Jag skulle skrivit mitt examensarbete 2011 men blev inte klar och nu får jag ingen hjälp ifrån skolan. Vet någon vart man kan vända sig för någon slags handledning? Enligt skolan har jag "förbrukat" mina lärarledda timmar... Jättetacksam för svar och förslag! /Marie


RE: Hjälp med c-uppsats!
2015-04-03 13:40   MAS

Hej Marie!
Fick du hjälp härifrån? Jag sitter i samma sits som du och behöver hjälp


RE: Hjälp med c-uppsats!
2015-05-22 02:30   semhar
hör av dig på Sarron22@hotmail.com för hjälp med c-uppsatsen

RE: Hjälp med c-uppsats!
2016-04-18 02:36   sara

Hej. Sem vill bara tacka dig för hjälpen. jag slet i två år och på två veckor hjälpte du mig att bli godkänd. helt otrolig klart den smartaste människan jag träffat på! Jag rekommenderar henne starkt till alla er som fastnat med era uppsatser// mvh Sara Lind


RE: Hjälp med c-uppsats!
2017-11-30 08:55   Loo
Hej,
Vi skriver en kvalitativ, intervjuer, c-uppsats inom omvårdnad, sjuksköterskeprogrammet.
Är det något du kan hjälpa till med?
Vänligen Lotta

RE: Hjälp med c-uppsats!
2018-03-12 15:55   saskia
Hej!Jag läser th6 sjuksköterska program och behöver hjälp med c-uppsats inom omvårdnad.Tack!

RE: Hjälp med c-uppsats!
2018-10-11 00:10   Lake

Hej!

Ver ni om hon fortfarande är aktuellt? Tack


RE: Hjälp med c-uppsats!
2019-03-26 08:29   C-uppsats

Bebvöveg hjälp med C-uppsats


RE: Hjälp med c-uppsats!
2019-06-18 14:46   Marcela

Hej sara

Jag ser att du skrev detta för ett bra tag sedan men är i stort behov av hjälp med min c- uppsatts. Mitt universitet hjälper mig inte och åren bara går. Undrar om du kan hänvisa mig till den som hjälpte dig ifall det är möjligt. Tack så mycket!

Med vänlig hälsning,
Marcela Delfino


RE: Hjälp med c-uppsats!
2019-08-09 01:01   Sandra

Hej alla! Blev just godkänd med min C-uppsats, jag mailade henne på det emailet som finns där uppe, hon svarde inom några dagar. Hon är grym!! Hoppas att ni alla har klarat er, om inte rekommenderar jag henne starkt!!!! Jag blev just klar, nu ska jag fira....såå skönt...


RE: Hjälp med c-uppsats!
2019-09-19 20:18   Kamal M
Hej,

Jag har skrivit min c-uppsats i företagsekonomi men inte blivit godkänt.

jag får inget hjälp från skolan då jag har förbrukat mina handledning timmar enligt skolan.

Finns det någon som kan hjälpa mig det.


mvh,

RE: Hjälp med c-uppsats!
2019-12-03 18:39   Ladan Dehnad
Hej!
jag har också stora problem med att bli klar med min master uppsats. har skrivit nästan allt och behöver vägledning. Enligt Malmö universitet har jag förbrukat mina timmar. hade varit jätte tacksam om det finns någon som kan hjälpa mig.
mvh
Ladan Dehnad

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in