Byte studieort PHS HT18 - Forum

2018-05-31 12:01   Filip

Hej. Jag har precis fått besked att jag har blivit antagen till PHS inför HT18. Jag skulle vilja komma i kontakt med den som är intresserad av att byta studieort med mig. Byte med en distansstudent skulle vara att föredra. Mvh Filip


RE: Byte studieort PHS HT18
2018-06-03 20:36   Jamie

Hej! Jag har kommit in i Stockholm och önskar att byta! Är detta något av intresse?
Mvh


RE: Byte studieort PHS HT18
2018-06-04 15:43   OSKTHÖ

Hej!

Jag kom in i Umeå, men pga av nyfödd bebis och ekonomi så måste jag plugga i Sthlm. Men man får inte byta självmant utan dessa byten måste gå via RM. Jag föreslår att du ringer till RM och uppger att du vill byta, du kan ju nämna att du har en som kan tänka sig byta med dig så får man se vad de säger.

Mvh Oskar


RE: Byte studieort PHS HT18
2018-06-04 15:51   Osktho

Hej!

Jag fick besked om att jag kom in i Umeå. Detta kommer inte funka för mig pga av nyfödd bebis och ekonomi. Jag bor nämligen i Sthlm och skulle väldigt gärna göra detta byte. Vad säger du om Umeå?

Jag har ställt mig i bytes-kö hos rekryteringsmyndigheten. Alla byten måste gå via dom. Jag föreslår att du ringer till dom och säger att du har hittat en du vill byta med så får man väll se vad de säger. Hoppas detta gav något. Mvh Oskar


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in